FAQ - Alt hvad du ønsker at vide

Vigtige spørgsmål og detaljerede svar på eventuelle tvetydigheder, der måtte opstå under ordreprocessen eller mere generelt i forbindelse med vores venlige webshop.

 

For enkelhedens skyld har vi delt det hele op i forskellige fagområder. Der kan du finde alt, hvad der er værd at vide. I den usandsynlige situation, at dette ikke er tilfældet, beder vi dig gerne kontakte vores kundeservice. De vil med glæde hjælpe dig

Hvordan lægger man en ordre hos radbag?

Meget simpelt. Du lægger alt hvad dit hjerte ønsker sig i kurven, ved at klikke ind i den virtuelle indkøbskurv, og når du er færdig, følger du bare instruktionerne.

Du behøver ikke at have en kundekonto - selvom det giver nogle fordele - men selvfølgelig skal du give dit navn, din e-mailadresse og din adresse, så du kan få alt, hvad du bestilte. Derefter vælger du den, du bedst kan lide, af stort set alle betalingsmetoder, som det kendte online univers har at byde på, og det er det.

Når din ordre er afsluttet, vil du modtage en bekræftelsesmail, der opsummerer alt, hvad der er værd at vide. Vi informerer dig, så snart din ordre har forladt vores hellige haller.

Resten er ren fornøjelse.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Skal jeg have en kundekonto?

Selvfølgelig ville vi være glade, hvis du opretter en kundekonto ved denne (eller en anden) mulighed. Du behøver ikke genindtaste alt, hver gang du bestiller, du kan gemme dine betalingsoplysninger og modtage det uforlignelige radbag-nyhedsbrev med de nyeste produkter, spændende tilbud og alt andet, vi gør for vores kunder.

Men det virker også uden. Uanset hvad du vil.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvordan kan jeg annullere min ordre?

Hvis du er færdig med en ordre, men af en eller anden grund du har ændret mening, er det ikke noget problem, at annullere ordren.

Fordi vi er - normalt ;-) - meget hurtige til at behandle vores ordre, kan det godt ske, at din ordre er blevet klargjort til afsendelse allerede. I dette tilfælde kan vi desværre ikke stoppe den, og din pakke bliver afsendt. I dette tilfælde beder vi dig om, ikke at acceptere pakken eller bruge vores gratis retur service. Så snart pakken er tilbage i vores hus og registreret, tilbagebetaler vi beløbet.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvordan bestiller jeg personlige produkter korrekt?

Vi er altid ivrige efter at beskrive vores, evigt voksende, udvalg af personaliseret produkter så præcise som muligt. Hvis der skulle være noget uklart, vil vi på nuværende tidspunkt præsentere de 3 gyldne regler, hvordan konfiguration og bestilling af personlige produkter finder sted i vores butik.

Regel 1 - Vi vil producere og levere produktet præcis som du har designet det.

Alle vores personaliseret produkter er lavet på den måde, at de udskriver nøjagtigt, som du har konfigureret dem til under designprocessen, herunder mulige typografier og andre tweaks.


Så, hvis for eksempel:

Et bogstav i din tekst er kun halvt tydeligt,
Din tekst kun vises delvist på plakaten,
hver linje har samme farve,
en del af dit uploadede billede mangler
nogle tegn eller symboler er ikke vist korrekt

Produktet vil blive produceret på nøjagtig samme måde som du ser det i forhåndsvisningen under konfigurationen. Så vær venlig at tjekke på forhånd af bestillingen.

Regel 2 - Rapporter os fejl, du har ikke lavet / ikke selv kan rette.

Der er et par elementer inden for en plakat, der er forudindstillet og ikke kan redigeres. Hvis noget ikke fungerer eller ser rigtigt ud, bedes du venligst kontakte os via nedenstående kontaktformular, før du afslutter din bestilling. Så ville vi kunne rette i skabelonen, og sikrer, at du modtager et fejlfrit produkt.

Regel 3 - Kontroller din konfigurering (Tekst / Billeder), inden du færdiggøre din bestilling - vi kan ikke redigere det efterfølgende.

På alle produktsider med personaliseret produkter finder du et afkrydsningsfeltet "Jeg har tjekket min tekst for eventuelle fejl [...]". Dette felt er ikke sat ind som en praktisk joke, men mere som et ekstra sikkerhedstjek for, at du har alt i orden og indlæst / uploadet alt, hvad du ønskede, og det vises som du vil have det. Så vi beder dig venligst være omhyggeligt, fordi en senere korrektion af din konfiguration (i de fleste tilfælde: din tekst) ikke er mulig, fordi udskrivningsfilen oprettes øjeblikkeligt efter din bestilling er afsluttet.

Så hvis du stadig har lavet en fejl, kan vi kun annullere din ordre (hvis det er muligt), og du bedes fortage en ny bestilling.

PS: Hvis en vare ankommer beskadiget, er det en anden historie. I dette tilfælde får du en gratis ombytning af produktet. Detaljer her.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvilke betalingsmuligheder er der?

Paypal

Paypal er altid tilgængelig for dig som betalingsmetode. Processen er som følger: Under bestillingsprocessen bliver du omdirigeret til Paypal, hvor du vil bekræfte betalingen til radbag.

Bemærk: Først efter at du er omdirigeret af Paypal tilbage til Radbag, afslutter du ordren. Hvis du skulle gå vild i de ubegrænsede udvidelser af internettet, bedes du kontakte vores kundeservice (kontaktoplysningerne findes ved let scrolling på vores hjemmeside) - dette vil bringe dig tilbage til os trygt og sikkert.

Kreditkort

Betaling med kreditkort er også altid tilgængelig for dig, enten med Visa eller Mastercard. Betalingsprocessen er naturligvis SSL-krypteret og GeoTrust tjekket, så dine data er virkelig sikre. Kreditkortet opkræves som normalt, når ordren er placeret.

Bemærk venligst at det i nogle tilfælde (især med store regninger) kan tage lidt længere tid at validere kreditkortet, hvilket kan forsinke din ordre fra 1 til 2 hverdage. Men bare rolig - først og fremmest er det normalt i online-forretningen og for det andet er tålmodighed, som vi ved, en dyd.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvordan sendes varerne?

Din ordre bliver (normalt) pakket i vores smukke hvide kasser, selvfølgelig med lige den rigtige mængde emballagemateriale, så alt kommer sikkert frem og intet er spildt. Vi sender dig altid alt sammen i en pakke, hvis det er muligt.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvor lang tid tager forsendelsen?

Fixe, som vi er, leverer vi standardpakker, normalt inden for 3 - 4 hverdage. Med personlige produkter kan en dag tilføjes, fordi de er fremstillet specielt til dig.

Hvis de enkelte produkter ikke er på lager eller har en længere leveringstid, angiver vi altid dette på produktsiden og i din indkøbskurv.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvad med forsendelsesomkostningerne?

Vi sender alle vores pakker til Danmark med GLS. Vi har en fast pris på 39kr for fragt, uanset størrelse og vægt på ordren.

 

Bestil for over 499kr og få fri fragt.

 



GLS GLS Logo
Forsendelsesomkostninger 39 kr
Ingen forsendelsesomkostninger: ved køb over 499 kr


GLS GLS Logo
Forsendelsesom-kostninger 59 kr
Ingen forsendelsesom-kostninger ved køb over 499 kr

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Kan jeg få min fragtadresse ændret senere?

Har du ved et uheld indtastet en forkert leveringsadresse eller er (formodentlig) ikke til stede, når din ordre ankommer? Så er det selvfølgelig ikke en dårlig idé at ændre din leveringsadresse eller forsendelsesmuligheder.

Hvis du har valgt GLS som forsendelsesmetode, kan du nemt ændre din leveringsadresse. GLS tilbyder dig den såkaldte "Flex Delivery". Udover vores ordrebekræftelse modtager du yderligere en email fra GLS, så snart din ordre er sendt. I denne email finder du et link, hvor du kan vælge flere forsendelsesmuligheder. For eksempel kan du:

- Skifte leveringsadresse,
- bestemme hvor din pakke skal opbevares
- sende din pakke til en pakke butik eller et GLS depot hvor du kan hente den
- Vælge leveringsdag.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvor er min pakke?

Som det er almindeligt i dag, kan du spore status for din ordre online. Du modtager det tilsvarende link med din forsendelsesbekræftelse. Via dette link finder du også kontaktoplysningerne for vores logistikpartner, hvis noget i modsætning til forventningerne ikke virker.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Kan jeg få min ordre afsendt til andre lande?

Vi leverer kun i hver butik i det pågældende land. Du kan dog skifte til det ønskede lands shop for at få din ordre leveret der.

 

Her er links til vores butikker:

Deutschland / Österreich / Schweiz / Suisse / Nederlands / België / Belgique / Danmark / France / Italia / España

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvad hvis jeg vil returnere en vare?

Intet problem: Du finder detaljerede oplysninger om returforsendelse, refusion og vores 100-dages returpolitik på vores hjemmeside

Returnering.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvordan returnerer jeg min pakke?

Du ønsker at sende et eller flere produkter tilbage? Intet problem - vi gør hos radbag alt for at tilfredsstille dig med vores produkter og services. Hvis dette ikke er lykkedes, og du ikke er tilfreds med dit produkt (eller at produktet er defekt) tager vi din ordre tilbage inden for 100 dage, helt uden at stille spørgsmål.

Hvis du har et defekt produkt, bedes du venligst kontakte os gennem kontaktformen - og vedhæft helst et billede af den defekte/ødelagte del af produktet. Efterfølgende vil vi lede efter en pragmatisk løsning uden returnering. Ellers vil vi tilbyde dig returnering - og det foregår som følger:

1. Lav din egen returlabel på DHL's returside. Indtast dine data i deres online form og modtag kort efter en e-mail med din returlabel. I feltet „ordrenummer“ skal du blot indtaste dit kundenummer (findes fx på fakturaen). Print din returlabel, og sæt den på returpakken. Hvis muligt, anvend den originale pakke for at undgå transportskader. Brug venligst vores gratis service og send ikke produktet tilbage på anden vis.

2. Returneringsform
Send derefter DHL pakken med Post Danmark AS til
Radbag, c/o MH direkt, Bleicheweg 158, 88131 Lindau, Tyskland/Germany.
Behold venligst kvitteringen for afsendelsen af pakken, da denne fungerer som et bevis, hvis pakken skulle fare vild på vej tilbage til os.

3. Ved modtagelsen af din returnering vil vi tilbagebetale dig inden for 10 hverdage.

Du kan derfor se frem til tilbagebetalingen ved returnering af udefekte varer og kort efter modtage hele købsbeløbet som bliver overført på samme betalingsløsning som du brugte ved købet.

Bemærk venligst: Undtaget fra fortrydelsesretten er personliggjorte produkter samt varer som lyd- og videooptagelser og software hvis emballagen er brudt.

Du kan finde flere detaljer om din returret i Generelle vilkår og betingelser.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvornår får jeg pengene retur?

Efter modtagelsen af dit retur, vil registreringen af dit retur normalt tage et par dage. Du skal få dine penge i almindelighed, men inden for 10 dage.


Hvis dette, for en gangs skyld, ikke er tilfældet bedes du kontakte os.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvordan bytter jeg en vare?

Hvis produktet ikke er taget i brug, eller du foretrækker noget andet fra vores butik, bedes du sende os en besked.

Vi vil så arrangere det hele.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Mit personlige produkt er ankommet beskadiget / med en fejl. Hvad nu?

Vi beklager selvfølgelig, hvis en af vores fantastiske personaliseret produkter ikke ankom som du (og vi) forestillede os det - hvilket betyder enten defekt eller med en fejl, der ikke har været som set på forhåndsvisningen.

I dette tilfælde bytter vi produktet gratis. Brug venligst kontaktformularen herunder for at fortælle os om det, venligst vedlæg et billede af skaderne / fejlene.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvor kan jeg finde ud af mere om det produkt, jeg har valgt?

Hvis du vil vide noget mere nøjagtigt: De vigtigste detaljer om vores produkter, opsummerer vi klart på den respektive produktside.

Hvis du ruller ned der, finder du et overblik over de vigtigste egenskaber afhængigt af hvilke af vores produkter du ser på, for eksempel

  • Størrelse
  • Masse
  • Materiale
  • Tekniske egenskaber
  • Hints, som måske skal overvejes

Og alt andet, der kunne være af interesse. Hvis du har spørgsmål om et bestemt produkt, kan du selvfølgelig og tillidsfuldt kontakte vores kundeservice.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Produkttilgængelighed

Du fandt den perfekte gave, men den er ikke på lager lige nu?

Det er i sig selv lidt irriterende, men i hvert fald har du mulighed for at finde ud af, hvornår dit produkt bliver tilgængeligt igen.

Besøg venligst selve produktsiden, hvor du kan finde lagerstatus for hvert produkt:

"Snart På lager" står på produkter, som vil blive bestilt og ankomme efter noget tid (afhængigt af leverandøren).
"Midlertidigt udsolgt" bruges mest til sæsonbetonede produkter (fx tæpper om vinteren eller badedyr om sommeren), som ikke er på lager i øjeblikket og vil være tilbage i næste sæson (vinter eller sommer).
"Udsolgt" betyder, at varen ikke længere bliver leveret og ikke vil være tilgængelig i vores butik.

For de fleste produkter, der vil være "Snart på lager", kan du indtaste din e-mail til en produktpåmindelse. Dette betyder: Så snart produktet er på lager igen, får du en mail med et direkte link til produktsiden.

Hvis du skal bruge mere præcise informationer, så skriv venligst til os ved hjælp af kontaktformularen neden for.
Din besked skal venligst indeholde detaljeret information om produktet (Hvis der skulle være flere varianter som gør sig gældende, som fx. Farve, Størrelse, type...).

Vores kundeservice vil besvare dine spørgsmål hurtigst muligt. Eftersom produktet er allerede bestilt, og leveringen kan afhænge af mange forskellige faktorer, kan vi sjældent give ret præcise leveringsdatoer. Vi håber på jeres forståelse.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvordan indløser jeg gavekort og/eller rabatkuponer?

Hvis du er kommet for at nyde godt af vores gave eller rabatkuponer, kan du nemt indløse dem i indkøbskurven.

For at gøre dette, skal du blot gå til den relevante rubrik, under den tilsvarende vare – afhængigt af om du skal:

  • Anvende rabatkode
  • Eller Gavekort

indtast (helst ved at kopiere/indsætte), og klik derefter på "Anvend" eller "Indløs". Du har allerede sparet penge. Ikke dårligt, vel?

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvad slags e-mails modtager jeg fra radbag?

Først og fremmest - vi sender ingen e-mails du ikke ønsker at modtage.

Vi har to forskellige typer af e-mails:

Transaktions e-mails - disse er enten i direkte forbindelse med din ordre (ordrebekræftelse, tracking e-mails, feedback, osv.), din kundekonto (glemt kodeord, ønskeliste...) eller udsolgte produkter du har ønsket notifikation for.

Disse e-mails sendes kun når du har foretaget dig noget på webshoppen

Nyhedsbreve - for at modtage disse, skal du være tilmeldt. Efterfølgende vil du modtage nyhedsbreve på din e-mail. Nyhedsbrevene indeholder information omkring nye produkter og tilbud. Nederst, i fodnoten, har du altid muligheden for, at afmelde nyhedsbrevet igen.


Du kan finde mere information omkring vores nyhedsbreve (specielt angående tilmelding og medfølgende rabatter) her.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvordan virker tilmeldelsen til nyhedsbreve?

Der er flere måder hvorpå, man kan tilmelde sig vores nyhedsbrev:

- Direkte fra din kundekonto
- Via popup
- I tilmeldelses feltet på webshoppen
- I slutningen af en ordrebestilling

Nogle gange er der specielle rabatter hvis man tilmelder sig via bestemte metoder.
Disse rabatter er tydeligt kommunikeret. Bemærk venligst: Hvis du allerede har tilmeldt din e-mail til vores nyhedsbreve via din kundekonto eller checkout, vil du ikke modtage en rabatkode, selv hvis du prøver at tilmelde dig igen via popup eller i tilmeldelses feltet. Du vil stadig få gavn af vores eksklusive rabatter som vi sender i nyhedsbrevene.

Efter din e-mail er tilmeldt vores nyhedsbrev, vil du modtage en e-mail som anmoder om bekræftelse herpå. (Og vi kan teste, at du har indtastet den korrekte e-mail). Når man klikker på bekræftelses linket, vil du efter kort tid, 10-15 minutter, modtage en e-mail med din rabatkode, som du kan indløse i varekurven.

Hvis du har problemer med processen eller ikke modtager rabatkoden, selvom du er tilmeldt den korrekte måde (og har ikke tidligere været tilmeldt), brug venligst kontaktformularen nedenfor.

OPMÆRKSOMHED: Rabatterne fra vores nyhedsbreve kan ikke indløses i forbindelse med gaveæsker eller gavekort. Gyldigheden og brugbarheden af rabatkoderne er beskrevet forinden bekræftelsen af nyhedsbrevet.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Kan jeg også få pakket min gave ind?

Det kan du.. For alle produkter, der har markeret gaveindpakning på produktsiden. Alt dette for kun 39 kr.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvordan virker det?

Når du har tilføjet din(e) gave(r) til din indkøbskurv, kan du straks vælge gaveindpakning og indtaste modtagerens navn. Hvis du så ombestemmer dig og ønsker mere (eller mindre) indpakket, kan du naturligvis til enhver tid justere dette i indkøbskurven. Her bestemmer du for hver enkelt vare, om den skal pakkes ind.

Bemærk venligst: vi kan kun pakke hver vare individuelt, så hvis du ønsker at forære et sæt, vil hver vare være smukt pakket ind separat.

Under alle omstændigheder, efter at have gennemført din bestilling, pakker vi dine gaver og lægger alt meget omhyggeligt (og med tilstrækkeligt kassefyld) i forsendelseskassen, som derefter sendes til dig.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvordan kan jeg skelne mellem de indpakkede gaver?

Meget enkelt: Vi skriver navnet på modtageren på etiketten for hver indpakket vare, så du med det samme kan se, hvad der er beregnet til hvem.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Hvad er CrapWrap(TM)?

Giv dine gaver et personligt præg

Hensynsløst iturevet papir. Sørgeligt forsøg på at folde. Absurde mængder af grimt brunt tape. Det mærkelige, omstrejfende hår. Vi har pakket kunders ordrer ind på en komisk dårlig facon i 10 år - og vi kan også gå amok på din, for kun 30 kr. Vælg CrapWrap™ i indkøbskurven.

Pssst, vi tilbyder også "normal" gaveindpakning ved kurven, hvis du insisterer på at være fornuftig.

Hvis du vil vide mere om dette, bedes du venligst kontakte os, hvorefter vi straks vil hjælpe dig!

Emner
Bestilling
Produktdetaljer
Betaling
Forsendelse
Retur, ombytning og refundering
Gavekort og rabatkoder
Andre spørgsmål
Gaveindpakning